Summa sidvisningar

fredag 18 januari 2013

Vilde jamar.

Idag är det jag, Vilde, som sköter bloggandet här.

Jag håller på med bordsspaning som ni ser.

Jag ligger alltså på bordet och spanar efter fjäderkotletter genom fönstret.

Det är -24 grader här idag så all spaning måste utföras inifrån.

Matte säger att det blir varmare imorgon så då kanske vi kan gå ut och jaga en stund.

Det vore härligt att fånga en fet liten musling.

Men vad nu!?! Yama lägger beslag på MITT kattgym!

"Hallå där Yama! Gå bort från MITT gym NU!!!"




6 kommentarer:

  1. Så fina bilder, ni är jättesnygga! Och vi som tycker -17 är kallt..Trevlig helg på er.Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kompisar! Hoppas ni haft en bra helg också.
      NosGos

      Radera
  2. Jam antar att jag inte ska tala om dom ynka -18 grader som vi hade här imorse :)
    Vilket tjusigt gym ni har !
    Jag behöver INTE något sådant säger min husse , för jag använder alla bokhyllorna i huset som det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du behöver inte träna Kjelle. Du är helt perfekt som du är.
      Purrrfekt menar vi.
      NosGos

      Radera
  3. Brr, kallt! Då måste man allt gymma för att hålla värmen. Fina bilder! Kurr och burr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Matte är dålig på att fota. Men ibland får hon till det.
      NosGos

      Radera