Summa sidvisningar

måndag 4 mars 2013

Matro

När man är tre katter som ska äta samtidigt är det ibland svårt att få ha sin matskål i fred för dom andra.

Vilde han äter glupskt ur alla matskålarna.
Jag och Tassa försöker att hålla oss till våra egna.

Men ibland får jag vänta tills de andra ätit färdigt innan jag får komma fram till min matskål.

Irriterande är vad det är!!!
Jag funderar på hur jag ska få Vilde att låta bli min matskål.

Alla förslag tas emot med öppen tass och spetsade öron.

4 kommentarer:

  1. Eftersom våra torrkulor inte står framme hela tiden, utan bara sätts fram vid måltiderna så övervakar matte oss. Visst vill vi gärna hjälpa varandra att äta upp, men då rycker elaka matvakten in. :(
    Fnissar åt bilden, den sa väl allt? Kurr och burr.

    SvaraRadera
  2. Fnissar också åt bilden. NosGos

    SvaraRadera
  3. Tycker du ska göra som katten på bilden = Upp med tassen bara och sätt den i huvudet på honom *fniss*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilde är så tjockskallig så jag tror inte det fungerar på honom. Men jag ska försöka. Om inte annat kan det vara värt det för att få se hans min. *fniss*
      NosGos

      Radera